Bakslag.

Ytterligare bakslag. Nya prover som definitivt inte visar vad vi vill och som inte lever upp till förhoppningarna om att de första varit felaktiga.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, dels för att jag inte vill tro något förrän det verkligen är säkert, dels för att jag vägrar definiera mig själv som sjuk. Därmed har jag inte heller något att säga när någon säger att jag kan ha en sjukdom.
Nu ska jag försöka släppa detta för idag när jag fått ner det i text här och ta tag i den här dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

They say that time heals everything.

Den här bloggen handlar om att lära sig leva, aldrig ge upp och att hitta de små ljuspunkterna som gör livet värt att leva. Den handlar också om livet som misshandlad och hur man lär sig leva med en barndom som man helst vill glömma.

RSS 2.0