" Där ute finns en värld av långa nätter "

Jag startade dagen till tonerna av låten "Långa nätter" med Melissa Horn och kan inte annat än instämma. Fy vilken lång natt detta har varit! Mycket funderingar som har snurrat runt i huvudet på mig. Kommer jag att klara av att jobba igen efter det som hände förra året? Kommer jag ställa för höga krav på mig själv och falla tillbaka i gamla mönster? Kommer jag någonsin klara av att leva ett normalt liv? Kommer jag alltid förvänta mig att någon ska göra mig illa?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

They say that time heals everything.

Den här bloggen handlar om att lära sig leva, aldrig ge upp och att hitta de små ljuspunkterna som gör livet värt att leva. Den handlar också om livet som misshandlad och hur man lär sig leva med en barndom som man helst vill glömma.

RSS 2.0