Minus på sömnkontot.



Mitt redan dåligt utfyllda sömnakonto gick ytterliggare några timmar minus inatt. Jag är så fruktansvärt trött på att inte kunna sova, så less på timmarna som jag ligger och stirrar in i väggen och tankarna som snurrar runt, runt, runt i all oändlighet.
Det är inte första gången mardrömmarna handlar just om min yngsta syster, det är tvärtom ett ganska vanligt tema. Och precis som vanligt vaknar jag av att jag skriker, sjöblöt av svett och tårar och ber till gud om att hon ska vara i livet.
Idag är det frukost med vänner, sjukhusbesök och flytt som står på schemat. En hektiskt dag med andra ord, som förhoppningsvis kan göra att jag sover gott inatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

They say that time heals everything.

Den här bloggen handlar om att lära sig leva, aldrig ge upp och att hitta de små ljuspunkterna som gör livet värt att leva. Den handlar också om livet som misshandlad och hur man lär sig leva med en barndom som man helst vill glömma.

RSS 2.0