Hejdå mardrömmar.

Det är så skönt att se solstrålarna leta sig in genom persiennerna när man har haft en natt fylld av mardrömmar och tankar. " Jag överlevde"; det var det första jag tänkte när jag öppnade ögonen, ihopkrupen som en liten boll i sängen , och såg att det var ljust i rummet. Antagligen en tanke som sitter kvar hemifrån där det oftast kändes som att natten aldrig skulle ta slut.
Dagarna går i ett just nu och skolan tar nästan all tid som man har på en dag, från morgon till kväll. Men det är ju ganska skönt för då har jag inte så mycket tid över till att tänka, förutom på nätterna då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

They say that time heals everything.

Den här bloggen handlar om att lära sig leva, aldrig ge upp och att hitta de små ljuspunkterna som gör livet värt att leva. Den handlar också om livet som misshandlad och hur man lär sig leva med en barndom som man helst vill glömma.

RSS 2.0