Dagens dikt.

Dina blickar borrar djupa hål i min rygg
[ snälla gud, jag vill bara vara trygg ]
Tystnaden spränger trumhinnan i mitt öra
[ snälla gud, låt änglarna mig mot döden föra]

Du tänder eld på mitt inre
ser lågorna sluka mig
Du begraver mig levande
ser mig tyna bort

Dina slag gör sprickor i min själ, du dödar mig med ord
talar om för mig att jag inte för denna värld är gjord
Du kväver mig med luft, dränker mig med blod och tårar
demonernas väsande sånger ger mig kalla kårar

Du bränner mig till aska
ser min kropp försvinna
Du låser in mig i din labyrint
ser mig tappa kontrollen



Skriven 5:e mars 2008


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

They say that time heals everything.

Den här bloggen handlar om att lära sig leva, aldrig ge upp och att hitta de små ljuspunkterna som gör livet värt att leva. Den handlar också om livet som misshandlad och hur man lär sig leva med en barndom som man helst vill glömma.

RSS 2.0